Wellicht weet u als geen ander hoeveel tijd het kost om een nieuwe klant binnen te halen. Telefonische acquisitie, netwerken, meetings, presentaties, en dan na veel moeite een offerte uit mogen brengen. Als de offerte positief uitpakt, mag u uw product of dienst leveren. Maar hoe vaak blijft het dan bij die eerste (kleine) order? We kijken in deze sessie hoe u vanaf dag één bouwt aan een stevige brug naar uw klant.  Om zo een langdurige en prettige relatie op te bouwen. En stel dat u die brug zodanig stevig bouwt, dat u de enige bent die kan en mag leveren, nu en in de toekomst? Tijdens deze sessie gaat Paul van den Hoven van Sandler Midden Nederland in op het verbeteren van de relatie met uw klant.


Paul van den Hoven – Eigenaar Sandler Training Midden Nederland, tevens trainer en coach

Met meer dan 250 trainingscentra in 27 verschillende landen is Sandler uitgegroeid tot internationaal specialist in commerciële gedragsverandering.  Er is een verscheidenheid aan programma’s, niet alleen voor verkoop en management, maar ook voor binnendienst, consultants en projectleiders. De programma’s zijn gebaseerd op bewezen methodologieën en continue verbetering met de daarbij behorende gereedschappen en concepten.

Paul heeft met zijn 14 jaar ervaring in sales en business development, vele bedrijven en professionals succesvol geholpen om meer uit hun verkooptijd en verkoopinspanningen te halen. Door middel van reinforcement het beste uit mensen te halen is wat hem drijft. Hij kleurt zijn sessies door vanuit krachtige tactieken en strategieën een heldere vertaling te maken naar de dagelijkse werkelijkheid van zijn trainees.